KONTAKTY

MAX DEVELOPING s.r.o.
Samota 197
783 01 Olomouc
tel: +420 773 063 811
napište nám


 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti MAX DEVELOPING s.r.o., se sídlem Samota 197, 783 01, Olomouc - Slavonín, identifikační číslo: 27808386, zapsané v obchodním rejstříku vedeném v OR u KS v Ostravě, oddíl C, vložka 30271 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.centrumteras.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

 

I. Vymezení pojmů

Prodávající je obchodní společnost MAX DEVELOPING s.r.o., se sídlem Samota 197, 783 01, Olomouc - Slavonín, identifikační číslo: 27808386, zapsané v obchodním rejstříku vedeném v OR u KS v Ostravě, oddíl C, vložka 30271. MAX DEVELOPING s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Obchodní podmínky se vztahují pouze na kupujícího – spotřebitele. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím - spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Smlouva je uzavřena, jakmile si strany ujednaly její obsah. V mezích právního řádu je stranám ponecháno na vůli svobodně si smlouvu ujednat a určit její obsah.

Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení) dle podmínek Vašeho operátora. Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky (to se netýká příp. smluvní přepravy).

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, kromě ceny za dopravu. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží u zásilek do 50kg, zásilky nad 50kg jsou naceněny individuálně dle váhy a konkrétního místa dodání, toto je vždy upřesněno a odsouhlaseno se zákazníkem před dodáním zásilky. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

 

II. Smlouva

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

  • Část obsahu smlouvy lze určit odkazem na obchodní podmínky, které navrhovatel připojí k nabídce nebo které jsou stranám známy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají před zněním obchodních podmínek přednost.

  • Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Na kupujícího přechází nebezpečí škody současně s nabytím vlastnického práva k věci.

  • Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

  • Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@centrum-teras.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Nepůjde-li o vztah se spotřebitelem, dohodly se smluvní strany na tom, že místně příslušným soudem pro veškeré spory bude Okresní soud v Olomouci.

 

III. Jak nakupovat

Kupující může vytvořit objednávku:

  • přímo na našem internetovém obchodu www.centrumteras.cz

  • telefonem:    +420 773 063 811 (Po – Pá, 8:00 – 17:00)

  • e-mailem:     info@centrumteras.cz

 

Nákup na internetovém obchodu:

Uživatelský účet:

  • Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

  • Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

  • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

  • Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

  • Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

  • Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

 

IV. Platební podmínky a cena zboží

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Samota 197, 783 01, Olomouc – Slavonín

  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce (příplatek za dobírku činí 39,- Kč)

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.2800261582/2010, vedený u společnosti FIO banka (dále jen „účet prodávajícího“)

Kupní cena je ujednána dostatečně určitě, je-li ujednán alespoň způsob jejího určení.

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 

 

V. Dopravní podmínky

Prodávající splní povinnost odevzdat věc kupujícímu, umožní-li mu nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí. Kupující je povinen věc při dodání převzít.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

Doprava zdarma nad 30m2 - doprava zdarma se vztahuje na všechny objednávky terasových prken GRINWOOD s  kompletním příslušenstvím (podkladní hranoly, spony, vruty) a to nad 30m2 plochy. Počet kusů příslušenství je dáno montážním návodem. Plochu nutno počítat se spárou mezi terasovými prkny.

Terasové prkno GW009 o ploše 14cmx2,2m je počítáno jako 0,32m2 včetně spáry.

Terasové prkno GW001A o ploše 15cmx2,2m je počítáno jako 0,3366m2 včetně spáry.

Doprava zdarma se nevztahuje na zboží v akci či výprodeji.

 

 

Dopravné:

 

Dopravné do 29,9kg pouze v rámci ČR 149,-kč

Dopravné od 30 - 39,9kg pouze v rámci ČR 299,-kč

Dopravné od 40- 50kg  pouze v rámci ČR 599,-kč

Dopravné nad 50 kg nebo nad 2m délky - NADROZMĚRNÁ ZÁSILKA - dopravu Vám naceníme dle místa dodání (o ceně Vás budeme informovat telefonicky ještě před odesláním zásilky, po Vašem odsouhlasení zašleme pro kontrolu potvrzení částky za dopravu i na Váš email a následně zásilku odešleme).

Zboží mimo ČR nelze zasílat na dobírku, nutná platba předem - dopravu Vám naceníme dle místa dodání (o ceně Vás budeme informovat telefonicky ještě před odesláním zásilky, po Vašem odsouhlasení zašleme pro kontrolu potvrzení částky za dopravu i na Váš email a následně zásilku odešleme).



VI. Odstoupení od smlouvy

Z důvodu nemožnosti vyzkoušet a prohlédnout si zboží při nákupu pomocí prostředků komunikace na dálku má zákazník právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta má tedy zákazníkovi poskytnout tyto možnosti stejně, jak by je mohl osobně provést v kamenném obchodě. V žádném případě tato lhůta nemá sloužit k vypůjčení zboží pro vlastní účely.

Pokud je kupní smlouva uzavřena v internetovém obchodě, má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje odstoupit od smlouvy, vyplní a odešle vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí. Formulář lze odeslat na e-mail info@centrum-teras.cz nebo poštou na adresu MAX DEVELOPING s.r.o., Samota 197, 783 01, Olomouc. Odstoupení je rovněž možno učinit osobně na stejné adrese.

V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zakoupené zboží je po odstoupení od smlouvy nutné vrátit co nejdříve, tedy bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne koupě zboží.

 

Spotřebitel je v tomto případě povinen vrátit zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, nepoužité, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

 

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

 

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

 

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

 

VII. Práva z vadného plnění a Reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti (viz. také „Údržba WPC produktů“).

Povinnosti prodávajícího ze záruky za jakost tím nejsou dotčeny (podrobněji viz. „Záruka“).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal:

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení.



To neplatí:

  • u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

  • vyplývá-li to z povahy věci.

Nemá-li věc požadované vlastnosti, může spotřebitel žádat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  • na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

  • na odstranění vady opravou věci,

  • na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

  • odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako u nepodstatného porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí:

  • došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,

  • použil-li kupující věc ještě před objevením vady,

  • nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

  • prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.





Mezi vady výrobku se neřadí:

Objemové změny

  • u WPC dochází vlivem slunečního záření a výkyvů teplot k objemovým a rozměrovým změnám (prkno se rozpíná, smršťuje a může se kroutit). Tyto objemové a rozměrové změny mohou být viditelné v celé ploše terasy či plotu.

  • z tohoto důvodu je nutno dodržovat správnou dilataci mezi jednotlivými WPC prkny a plotovkami, dále také mezi prkny, plotovkami a jinými pevnými objekty (fasády, plotové sloupky atd.)

  • roztažnost WPC materiálu při udané teplotě a délce WPC produktu:

 

1 m

1,5 m

2 m

2,5 m

3 m

10 °C

0,5 mm

0,7 mm

0,9 mm

1,1 mm

1,4 mm

20 °C

0,9 mm

1,4 mm

1,8 mm

2,2 mm

2,7 mm

25 °C

1,4 mm

2,0 mm

2,7 mm

3,2 mm

4,1 mm

30 °C

1,8 mm

2,7 mm

3,6 mm

4,3 mm

5,4 mm

35 °C

2,7 mm

4,1 mm

5,4mm

6,5mm

8,1mm

 

 

Barevnost

  • jelikož jde stále o částečně přírodní produkt, můžou být prkna lehce barevně odlišná

Stálobarevnost

  • i když mají WPC výrobky UV ochranu, jde o produkty vyrobené částečně ze dřeva, a proto se mohou postupem času objevit nepatrné barevné odchylky následkem vystavení UV záření a vlhkosti. Tento barevný rozdíl se objevuje zejména v prvních měsících (dle počasí) po montáži.

  • u částečně zastřešených teras mohou být vlivem nerovnoměrného UV záření a působení deště barevné rozdíly zřetelnější.



Nedoporučuje se:

  • výrobce zakazuje používat výrobky z WPC jako nosné a podpěrné konstrukce či zábrany (vyvýšené terasy, balkony atd.) a nenese zodpovědnost za případnou újmu na zdraví či majetku způsobenou nedodržením tohoto zákazu.

  • výrobce nedoporučuje používat terasová prkna GW001A (dutá prkna) na místech s trvalou vlhkostí. Například terasy u bazénů, jezírek, vířivek.

  • WPC výrobky nepřetírejte žádnými laky ani mořidly.

  • k čištění WPC výrobků nepoužívejte žádné agresivní čisticí prostředky (ředidla, rozpouštědla)

Výrobce doporučuje:

  • k čištění produkt GRINWOOD decking cleaner optimalizovaný pro dřevoplastové povrchy.

  • WPC výrobky skladujte na suchém a větraném místě chráněném proti působení UV záření, vždy ve vodorovné poloze, aby nedocházelo k deformacím

 

Rozměrové tolerance:

rozměr

tolerance

délka

+/- 10 mm

šířka

+/- 2 mm

tlouštka

+/- 1 mm

 

 

VIII. Prodloužená záruka

Prodloužená záruka 15 let na WPC výrobky GRINWOOD:

  • Prodloužená záruka 15 let na WPC produkty se vztahuje na houby, hnilobu a dřevokazný hmyz v běžných podmínkách. Tato záruka znamená, že vyměníme poškozený produkt. Na práce a náklady s tím spojené se záruka nevztahuje.

  • Pro všechny ostatní případy platí standardní záruka daná zákonem, tedy 24 měsíců, která běží od převzetí zboží kupujícím.

  • V případě, že se reklamovaný produkt nebude již vyrábět, bude vyměněn za podobný. V rámci této záruky nelze požadovat žádné další finanční či jiné odškodnění.

  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo na vadu, kterou způsobí kupující vlastním zaviněním.

  • Záruka se dále nevztahuje na produkty, které nebyly namontovány dle montážního návodu dodávaného při koupi, uveřejněného a ke stažení na webových stránkách www.centrum-teras.cz.

IX. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

 

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

  • požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

 

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Poskytnou-li si strany při jednání o smlouvě údaje a sdělení, má každá ze stran právo vést o nich záznamy, i když smlouva nebude uzavřena.

Získá-li strana při jednání o smlouvě o druhé straně důvěrný údaj nebo sdělení, dbá, aby nebyly zneužity, nebo aby nedošlo k jejich prozrazení bez zákonného důvodu. Poruší-li tuto povinnost a obohatí-li se tím, vydá druhé straně to, oč se obohatila.

 

X. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Od 1.2.2016 má kupující novou možnost řešení sporu mezi kupujícím a prodávajícím. Jedná se o ucelený systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, do kterého je zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů, a další specializované orgány, které již v současnosti řeší spory spotřebitelů mimosoudní cestou – Finanční arbitr, Český telekomunikační úřad a Energetický regulační úřad.

Návrh na řešení sporu může podat jen kupující (pokud se nepodařilo stížnost vyřešit s prodávajícím přímo). Návrh může podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kontaktoval druhou stranu za účelem řešení sporu. Řízení by mělo být bezplatné a své náklady by si měly uhradit strany samy. Prodávající bude mít povinnost se k návrhu do 15 dnů vyjádřit a oznámit, jestli se řízení zúčastní. Návrh zákona upravuje např. náležitosti návrhu na zahájení mimosoudního řešení, otázky doručování, způsoby ukončení atd. Lhůta pro ukončení mimosoudního řešení by u většiny případů neměla překročit 90 dní.

Pravidla pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR) ke stažení ZDE

Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu (ADR) ke stažení ZDE

  

XI. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies, GDPR

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a na telefonní číslo kupujícího formou SMS zpráv a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

 Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Na základě obecného nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) bychom Vás chtěli informovat, že údaje o Vaší společnosti evidujeme v našem informačním systému a to v max. rozsahu:
Název firmy, Adresa sídla společnosti, poboček nebo jiných pracovišť a jejich doručovací adresy, Všeobecné emailové adresy a emailové adresy kontaktních osob, Jména kontaktních osob, pozice a telefonní čísla, Číslo bankovního účtu (jeli poskytnuto)
Veškeré tyto informace uvedené v informačním systému ProFact budou výhradně použity za účelem splnění zákonných požadavků a obchodní spolupráce a nebudou předány třetím osobám bez prokazatelného předchozího souhlasu.
Pokud si přejete vymazání záznamů z našeho informačního systému, kontaktuje nás prosím na emailové adrese info@centrum-teras.cz Informujte nás prosím také v případě, pokud si nepřejete zasílat obchodní sdělení.